marți, 30 iunie 2009

Dragostea vine si pleaca

Toti imi spun: “lasa, pentru fiecare om exista acel cineva, doar asteapta, sigur o sa vina!”. Dar e foarte usor sa afirmi, neimplicat aceste lucruri. Tu poate ti-ai gasit perechea si ai alaturi un om mediocru, asemeni tie –sau nu-, eu nu vreau doar atat! Eu nu vreau nici iubire carnala si nici romante de doi lei! Eu vreau un om asemeni mie, fiindca stiu ca alaturi de altcineva nu pot fi.
Nu pot sa aleg un om mediocru, nu pot! Imi spune lumea: “sa nu mai fii asa selectiva!”; decat sa fiu un om si cu un om mediocru, nu multumesc! Si stiu ca pot astepta mult si bine, pentru ca acel cineva nu va aparea niciodata, deci, ori ma voi conforma, ori voi ramane pustiita in singuratate. Cred ca e de preferat a doua varianta.

E usor sa zici ca “imi pasa”. Daca iti pasa, nu rostesti acele cuvinte, pentru ca sunt de nepretuit. La fel ca si “te iubesc”; nu il rostesti intamplator oricui. Sunt cuvinte magice carora trebuie sa le cunosti in adevar sensul. Eu nu pot sa rostesc aceste doua expresii oricui si oricand; chiar nu pot! Daca nu simt, mai bine tac si nu amagesc pe cei din jurul meu cu vorbe nelalocul lor.

Toti sunt draguti cu tine pana obtin acel ceva; apoi, interesul barbatului scade si suferinta femeii din cauza dezinteresului a barbatului urca. Chiar imi pare rau sa spun asta, dar asa este. Si nu vreau sa iau apararea femeilor, pentru ca ele sunt mai sirete decat barbatii, doar ca exista si fete mai naive si baieti mai sensibili, care bineinteles nu au noroc sa isi gaseasca perechea. Pentru ca ei sa isi gaseasca perechea, ar trebui sa gaseasca pe cineva ca ei; altfel, ar cadea prada suferintei alaturi de cineva care nu este nici naiv si nici sensibil.

Dragostea vine si pleaca... Te cuprinde pe nesimtite si tot asa te si lasa...

2 comentarii:

  1. Imi aduc aminte cand am stat cateva ore intr-o noapte sa-ti citesc blogul de pe 360 de la cap la coada si mi-au dat lacrimile. Ti-am zis-o atunci si ti-o zic si acum: scrii foarte frumos. Pacat ca subiectul pe care-l tratezi nu e chiar cel mai..pozitiv posibil, dar dragostea are si parti bune si rele. Imi pare rau ca treci prin ceea ce treci. Nu meriti asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tudi: Partea cu lacrimile nu mi-ai spus-o... :)
    Si nu stiu daca au fost lacrimi de emotie, sau lacrimile durerii insuportabile a ochilor.
    Multa lume a mai spus ca nu merit, dar persoanele ca mine doar de asta au parte...
    Iti multumesc frumos... si salutari in Portugalia! :)

    RăspundețiȘtergere