miercuri, 8 iulie 2009

Cu un zambet poate nu, dar cu doua sigur da.

Zambesc pe strada. Alti oameni se uita la mine si zambesc. Mai apoi, alti oameni le vor zambi oamenilor ce zambesc. Cu totii vom zambi daca impartasim macar un zambet celorlalti. Asta pentru a mai reduce "mohoratii" din tara. Cu un zambet nu se face soare, probabil; dar cu doua sigur se va face soare. Asa ca ar fi frumos sa zambim mai des, pentru ca si ceilalti sa poata zambi.

Am realizat zilele trecute, ca fericirea nu ti-o da cineva, ci tu singur ti-o daruiesti tie insuti. Deci, e simplu: daca vrei sa fii fericit, esti fericit. Deci, ai de gand sa iti plangi de mila sau vrei sa iti transformi asa-zisele, clipe nefericite in clipe cu adevarat fericite? Poti face asta oricand, si la orice ora. De trei zile incoace ma trezesc cu atata energie si atata voie buna, incat mi-e greu sa ma gandesc la clipele nefericite pe care le-am avut sau pe care le-as putea avea.

De azi incolo nu ai dreptul sa mai versi o lacrima pentru cei din jurul tau, inainte sa versi ultima lacrima pentru tine! Tu esti cea mai importanta fiinta pentru tine, si daca tie nu iti pasa de tine, cu siguranta nimanui nu ii va pasa. Trebuie sa stii sa te iubesti pe tine insuti, pentru ca daca te vei iubi pe tine, si altii vor incepe sa te iubeasca.

Multi mi-au spus ca eu merit atatea si atatea pentru ca sunt un om asa si asa. Dar eu stiu ca nu voi avea niciodata acele lucruri pe care mi le doresc ei sa le am. Le voi avea doar daca imi doresc sa le am cu adevarat. Momentan, ma lipsesc de ele, pentru ca imi e de ajuns ce am acum.

Multumesc prietenlui meu V. pentru discutia avuta astazi.

6 comentarii: