joi, 25 iunie 2009

Poate ca...!

Poate ca eu nu am vreme de copilareli de doi bani ca si tine.
Poate ca eu nu vreau sa stau sa visez in bratele unui fecior care ma abureste de dimineata pana seara.
Poate ca eu stiu sa imi stapanesc hormonii mai bine decat toti ceilalti si nu ma gandesc cand sa mi-o pun sau cu cine sa mi-o pun, fie el si primul om care imi iese in cale.
Poate ca eu nu vreau sa ma rup in gura band nu stiu cati litri de alcool, pentru ca mai apoi, sa le povestesc prietenilor "ce manga am fost seara trecuta, maaa!!!".
Poate ca eu nu imi tarasc fundul in cluburi sa ma droghez si sa ma destrabalez cum fac mai toti de varsta mea.
Poate ca eu nu ascult manele la maxim intr-un Mertan de septe stele.
Poate ca pe mine nu ma intereseaza notele pe care le iau la scoala, pentru ca nu imi reflecta ce am in capatana.
Poate ca eu nu ma imbrac in trend si nu imi iau ultimul tip de geanta aparuta la Chanel, Gucci ori Prada.
Poate ca eu ma ingrijesc de corpul meu si de infatisare doar pentru ca imi place si nu pentru a ma incadra in tiparele societatii, si totodata in clasa pitipoancelor.
Poate ca eu nu dau doi bani pe experienta de viata atat cat pe experienta intelectuala.
Poate ca eu nu am citit "Alchimistul" sau "Veronica se hotaraste sa moara" de Paulo Coelho pentru ca doar snobii se lauda ca le citesc; si poate nici nu mi-a placut "The Butterfly Effect" pentru ca este un film pe care de asemenea doar snobii il "inteleg".
Poate ca eu nu dau doi bani pe tine, nici pe mine si poate nici pe intreaga societate...
Poate ca mie imi place sa fiu om, sa fiu om simplu, nu masinarie ciudata si mecanica... Poate ca simplitatea este cel mai de pret dar pe care l-ar putea avea un om. Prin simplu poti exprima tot. Totul ce se opune complicatului din zilele noastre. Sa nu uitam, pret de o clipa ca suntem oameni, simpli, si nu masinarii complicate. Si sa nu uitam ca suntem doar oameni, oameni trecatori.

13 comentarii:

  1. Poate.tu stiai ca cea mai amara(concureaza puternic cu Frustrarea) substanta de pe planeta e denatonium benzoate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca dic acolo...Daca nu bei, ar trebui sa te apuci! Ce lucru mai simplu decat sa te faci ranga? Asta denota simplitatea din tine, ca tot zici de ea. Tschuss!

    RăspundețiȘtergere
  3. @0vi: nu, nu stiam dar poate o sa incep sa o consum :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @copilulrebel: E bine sa bei, dar cu masura... :)
    Nu incerca sa ma corupi! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. A doua destainuire e f. ok :) imi place:) o astept "cu sufletul la gura" pe a-3 a :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai nu un fecior..ar fi prea boring..mai multi:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Albert: auzi acolo, bine zici! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. O viata personala frmoasa se poate construi din cate putin din tot ce ai enumerat tu. Fara excese..

    RăspundețiȘtergere
  9. ee, poi daca te-ar aburi feciorii, n-ar mai trebui sa dai bani la sauna.. ai avea destul abur ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. @artistu05: buna asta, ai dreptate :))

    RăspundețiȘtergere
  11. De acord cu toate mai putin una...nu poti neglija importanta experientei de viata..ideea e sa se completeze cu experienta intelectuala, nu sa se inlocuiasca reciproc.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Tudi: normal, nici nu am zis asta... ideal ar fi sa ai cate putin din amandoua :)

    RăspundețiȘtergere