miercuri, 24 iunie 2009

Faptul de a nu fi ascultat de catre nimeni

Cat de frumos e sa te poti confesa cuiva ! Cat de frumos este sa fii ascultat de catre cineva. Dar ar fi si mai frumos daca i-ar pasa cuiva de ceea ce gandesti, ce spui, de visele tale.

E frumos sa gasesti persoana care sa-ti asculte of-ul, nu-i asa? Da, intr-adevar e frumos. Dar te-ai gandit vreodata ca celui de langa tine nu i-ar pasa de ceea ce povestesti tu...? Cum ti se pare ca atunci cand tu povestesti el te intrerupe si incepe un nou subiect total diferit de ceea ce incerci tu sa ii spui? E altceva, ce pot spune... Si tu ii adresezi clasica intrebare: "Ma asculti?" sau "Esti atent/a la ce spun eu?", iar el/ea bineinteles raspunzand: "Da, te ascult!" sau "Da, sunt atent/a!".

Acum, de cand ma stiu am fost confidenta a multe persoane. Si cand spun confident, o spun in adevaratul sens al cuvantului. Daca mi se impartasea un secret, nu eram tentata sa dezvalui unei terte persoane ceea ce mi-a dezvaluit altcineva. Tineam in mine atatea si atatea secrete. Secrete care s-au ars pe masura trecerii timpului. Dar unele au ramas inca vii, au reinviat.

Nu stiu cum se face ca lumea are mare incredere in mine, si imi place asta. Insa la un moment dat parca ti se acreste de prea multa "incredere" si ai vrea si tu sa ai incredere in cineva, dar descoperi ca nu te poti baza pe nimeni. Si oare de ce...? Din cauza neincrederii, pentru ca ai impresia ca doar tu esti de incredere si ca tu nu ai dreptul de a te confesa cuiva sau de a-ti spune of-ul.

Sincer, nu am simtit niciodata cu ardoare nevoia de a-mi spune of-ul. Am preferat sa patrez pentru mine secretele proprii, dorintele, frustrarile sau cine stie ce alte lucruri. Dar nu e bine nici asa. Si iata-ma scriind aici, spunandu-mi secretele, of-urile, dorintele si frustrarile, desigur. Totusi la capitolul secrete ma mai gandesc daca sa le downloadez din subconstient. Am spart gheata si am purces in acest drum anevoios de eliberare si dezlantuire a propriului ego frustrat.


9 comentarii:

  1. e bine sa te descarci..Totusi, unele ganduri e bine sa le pastrezi pentru tine. Am avut si eu o perioada cand spuneam tot ce gandesc si am ajuns sa fiu considerat ciudat...

    Spre exmplu... la birou aveam un wallpaper sadic...Ziceau despre mine ba ca-s emo, ba ca-s satanist..vorbe care au ajuns pana la urechile superiorilor.

    Am spus ca urasc ziua indragostitilor, 1 marite, 8 marite( am si un post pe blog legat de chestia asa)...Toti s-au mirat si mi-au spus ca-s ciudat..ba chiar cineva m-a injurat ca cica m-as fi luat de cei care iubesc, dar nu a fost asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, eu nu prea bag de seama de ceea ce spun ceilalti... Si nu am ajuns sa fiu facuta ciudata pentru ca nu am fortat nota sau, mai bine zis, nu am atins un grad ridicat de ciudatenie... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai nici eu nu am considerat ca a avea o poza horor pe desktop e ciudatenie. Mie imi plac pozele de genul asta ca arta digitala si nimica mai mult.

    Iar legat de ziua indragostitilor, 1 martie sau 8 ... e poveste lunga. Cert e ca i-am criticat pe aia care se folosesc de aceste zile sa pupe in cur femeile ca sa ajunga in pat cu ele...Se pare ca pentru ei acest lucru e ciudat....

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai bine diferit decat comun, chiar daca vei fi considerat un ciudat... Asta inseamna a nu te incadra in tiparele societatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai asta e faza....daca nu te incadrezi in tiparele societatii esti considerat ciudat...oameni tristi...bine ca nu ma afecteaza parerea lor..ba chiar ma distreaza..sa-i vad pe toti cum se indigneaza...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu eram jurnalul de la TVR pt unii,dar eram fiindca nu inspiram incredere. nu e nevoie sa le adresezi intrebari retorice, vei sti tu cine asculta,si cine intelege

    RăspundețiȘtergere
  7. @Complex de Contradictii:
    la inceput te deranjeaza, dar pe urma te amuza... :)
    e distractiv sa vezi cocalari ofuscati zi de zi...

    RăspundețiȘtergere
  8. @0vi-tral:
    normal, se vede din comportament, vorbe, gesturi si mai ales mimica fetei...
    norocosi sunt cei care au ceva experienta cu oamenii si cei care ii pot citi din prima...

    RăspundețiȘtergere